2013. szeptember 4., szerda

Back to School

Sajnos elkezdődött a suli. De azért 1-2 jó dolog van benne. Például nem fogok unatkozni és láthatom újra az osztálytársaimat. Na jó, azért nem mindegyiket látom szívesen. :D Első nap még csak beszélgettünk, az osztályfőnökünk elmondta a fontos dolgokat, lediktálta az órarendet, megkaptuk a könyveket...stb. Ma már kicsit el kezdtünk ismételgetni és házi feladatot is kaptunk... Na ezt nem vártam a suliban. :D 

Nagyon nem szeretem ilyenkor ősz elején az időjárást, mert reggel amikor felkelek még kabátos idő van és nem merek elmenni szoknyába, de délután meg már belesülök egy vékony hosszúujjúban is. Úgyhogy sosem tudom reggel, hogy mibe menjek suliba...

Ezeket a képeket még pár napja készítette rólam anyukám, de csak most volt időm kiposztolni. Sokszor szoktam hordani hidegebb időben ezt a szürke szoknyát, mert olyan vastag, hogy abszolút őszi/téli darabnak számít. Most valamiért teljesen beleszerettem a bordó színbe, ezért egy bordó nejlonharisnyát vettem fel hozzá. 

A felsőt pedig a H&M-ben vettem a leárazáson. 2000 ft-ért voltak kirakva. Amikor megláttam nagyon nagyon megörültem neki, mert imádom a gallérokat és és ilyen olcsón sehol sem lehet kapni hosszúujjú felsőt. Kerestem is gyorsan belőle egy S-es méretűt, mikor azt láttam, hogy van egy ugyan ilyen felső 4000-ért. Először nem tudtam, hogy az miért kerül 2× annyiba, mint a többi, de mikor a pénztárhoz beálltunk, anyukám észrevett rajta egy elég nagy hibát. A gallérról le voltak bomolva egy nagyobb részen a flitterek. Kicseréltem végülis és az enyém lett a felső.:))











fehér galléros felső: H&M // szürke szoknya: Háda ( no name) // bordó harisnya: H&M // fekete szegecses balerina: Bershka // fekete táska: H&M

xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése