2013. december 28., szombat

Christmas photography 2013


Az előző posztomban már mindenkinek kellemes karácsonyt kívántam, remélem ez teljesült is!:) A karácsonyban a fények a legfőbb kedvenceim, de az egész ünnepet nagyon szeretem. Szentestén, azaz 24-én a családdal ünnepeltünk, meg volt az "ajándékozás" is. Szupi ajándékokat kaptam, a képeken láthatjátok is őket. 25-én a nagymamámhoz mentünk Csákvárra, este pedig a papámhoz. Most megmutatom nektek a kedvenc fotóimat, amit ezen a 2 napon készítettünk. 
Ja, és azt teljesen elfelejtettem beleírni mindegyik posztomba, hogy új fényképezőgépünk lett! Eddig Samsung NX100-zal fotóztunk, de most váltottunk Canon EOS 700D-re. Nagyon szeretem ezt a gépet, sokkal profibb, mint az előző.
U.i.: Ne felejtsétek el a nyereményjátékot, jelentkezzetek!!




A karácsonyfánk díszítés előtt és után.:D


Karácsonyfadísz

Hugim


Egy jól sikerült beállítás után a karácsonyfánk és a Google még ilyen csillogást is rakott rá.:D


2 ajándék a képen: H&M-es ajándékkártya és vázák


Mamám karácsonyfája


Még olvasni is volt időm...imádom ezt a könyvet, kedvenc ♥


Adventi koszorúnk...anyukám készítette:)


Húgommal:)


+ egy gif...hát ez nem tudom hogyan jött össze.:D

Holnap outfit poszt lesz, ne felejtsétek el!
xoxo, Amanda

2 megjegyzés: