2013. december 3., kedd

One dress, three ways to wear it


Már korábban írtam, hogy valamikor bemutatom ezt a ruhát. Kb. egy vagy két hete voltam a szüleimmel a New Yorkerben. Nem igazán szeretem ezt a boltot, ezért nem nagyon szoktam itt vásárolni. Most sem volt másképp, nem tetszett semmi, kivéve ezt a fekete ruhát. Gondolom azért, mert ez a szoknya egy "basic" darab és nem neon színű, nem csillog-villog, nincs tele felirattal. :D Hát én már csak ilyen vagyok... Végül megkaptam a ruhát, aminek nagyon örülök!:) Most azt szeretném bemutatni, hogy egy ilyen egyszerű ruhát hányféleképpen lehet viselni. Mindenkinek alap a szekrényében egy hasonló szoknya, mert nagyon praktikus!
Ui.: A szetteket külön-külön is fogjátok látni több képpel az elkövetkezendő napokban!






Elegante / Elegáns:


Én az elegáns outfittet így képzeltem el. Tökéletes bármilyen alkalomra. A ruhát egy virágos harisnyával, szürke kardigánnal, köves nyaklánccal, egy kistáskával és a szürke magas talpú cipőmmel kombináltam.





Laza, "Swag":

Ez a stílus most kezd hozzám közelebb állni. Egy keresztmintás pulcsit vettem fel a ruhára, így olyan, mintha "skater skirt" lenne rajtam. A láncos nyaklánctól és a karkötőtől teljes az összkép.




Girly / Csajos:

Ehhez a szetthez először balerinát szerettem volna felvenni, de mivel a "nyári" cipőim már el lettek rakva, úgy döntöttem, hogy a fekete bakancsomat veszem fel, csak lehajtva. 
Egy rövid rózsaszín csipkés kardigánt, egy medálos nyakláncot, púderrózsaszín karkötőket és fekete térdzoknit vettem fel a ruhához.




Hozzátok melyik stílus áll a legközelebb? Írjátok meg hozzászólásban!:)


2 megjegyzés: