2014. január 9., csütörtök

One dress, three ways to wear it / Swag


Végre ma van egy kis időm kitenni az új bejegyzést...Most valahogy minden összejött. Felvételire készülni, félévi jegyeket kijavítani ( ha még ki tudod ), dogák, felelések. Csak legyen már nyár...( sajnos erre még várhatok egy darabig).
Ma nagy örömömre elkészítették az új Pretty Little Liars-re feliratot és miután készen lettem a föci házi feladattal, meg is néztem. Nem csalódtam, ez a rész is olyan izgalmas, mint a többi és szerencsére most már minden héten lesz új rész, ami nagyon nagyon jó dolog. Btw ma láttam több oldalon is, hogy január 26-tól magyar szinkronnal fogja vetíteni az RTL II, de szörnyű magyar címet adtak neki: Hazug csajok társasága...Ezek után mit lehet várni a szinkrontól?
Na de térjünk rá a szettre. Ez a fekete ruha, amiről be szeretném mutatni, hogy hogyan lehet többféleképpen viselni. Amit most láthattok az már a 2. outfit belőle ( az 1. ITT találjátok meg ) és még lesz egy 3. is, azt holnap láthatjátok majd a blogon. ( Ne felejtsétek el!:D ) Ez az outfit a laza stílust képviseli, igaz nincs sok ilyen stílusú ruhám, de egy párat azért találtam. A kis fekete ruhám fölé felvettem egy vastag, keresztes pulcsit, ami olyan hatást kelt, mintha szoknya lenne rajtam. A beanie sapka nem hiányozhatott a szettből, a ruha alá egy vastag fekete nejlonharisnyát vettem, a már megszokott bakancsomat és kiegészítőként pedig a tigrises ( vagy leopárdos?? ) nyakláncomat és az arany láncos karkötőmet.
U. i.: Ma ráakadtam egy oldalra, mégpedig a Foodpandára. Ez egy olyan oldal, ahol mindenféle ételt lehet rendelni. Egyik jobban néz ki, mint a másik, szóval szerintem valamikor kipróbálom.:) Aki esetleg már rendelt innen az írja meg nekem komiba, hogy milyen volt.










beanie: H&M // nyaklánc, karkötő/ necklace, bracelet: Ebay // ruha/dress: New Yorker // bakancs/boots: Devergo 


4 megjegyzés:

  1. Nekem ez a kedvencem eddig!❤ Különösen tetszi,hogy felhajtottad a bakancsod szárát. :) Hazug csajok társasága? :o Egek,minden jó sorozatot a címével rontanak el:// A PLL már a különböző oldalakon is más-más névvel van feltüntetve,nem értem,hogy miért nem maradhat simán a Pretty Little Liars címnek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) igen, szerintem simán maradhatott volna a címe Pretty Little Liars vagy ha már annyira magyarosítani akarják akkor fordítsák le rendesen a címét...a Csinos kis hazudozók még mindig jobb lenne. kíváncsi leszek a szinkronra. te is nézed amúgy?:)

      Törlés
    2. Igen,legjobb sorozat a világon!:)*-*

      Törlés
    3. szerintem is, csak már ne húzzák jobban el, hanem derüljenek ki dolgok:D

      Törlés