2014. február 2., vasárnap

30 Day Fashion/ Beauty Photo Challenge // 1.



Ahogy ígértem, ma kiteszem a 30 napos fotókihívás első 5 képét ( a listát ITT találjátok ). Remélem tetszeni fog!:)



Your Wardrobe


Az én "kis" szekrényem egy fehér magasfényű, 3 ajtós gardrób. Kb. 5 hónapja vettük az IKEA-ban. Tetszik benne, hogy nagyon magas és mély, ezért rengeteg dolgot el lehet benne rejteni ( mi ezt ki is használtuk szerintem ).





A Scent/ Perfume You Can't Live Without

Igazából ez a parfüm anyukám tulajdona, sajnos. Imádom az illatát, néha mielőtt iskolába megyek befújom magam vele. Szép, csajos üvege van, ezt a neve is tükrözi: "Guess Girl".



Something You've Never Worn Before

Nincs sok olyan ruhadarabom, ami még egyszer se volt rajtam, de azért egy pár akad. Ezt a gyönyörű bézs pliszírozott szoknyát még tavaly vettem a Stradivariusban és azóta még egyszer sem volt rajtam. Nem tudom miért, pedig nagyon tetszik. Majd az idei nyáron felavatom.



Your Favorite Color of Eyeshadow

Kedvenc színem nincsen a szemhéjfestékeim közül, nagyon nem is szoktam használni őket, csak nagyobb eseményeken, ünnepeken. 2 palettám van, az egyik Miss Rose márkájú és 12 szín van benne, a másik Lovely márkájú, egy fehér, szürke és fekete szín található benne. 




Your Best Bargain Buy

Én a legjobb vételemnek ezt a H&M-es sapkát tartom, mindössze 700 Ft-ért vettem, az eredeti ára pedig 3.000 Ft volt. Imádom rajta a pasztellszínű köveket. Persze még jó vételnek tartom azokat az ékszereket, amiket az Ebay-ről rendeltünk, hiszen a legtöbbnek szuper a minősége és sokkal olcsóbban megkapod, mint bármelyik ékszerboltban. 


Folytatás jövő vasárnap, ugyan ebben az időben, persze addig még láthattod outfit posztokat is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése