2014. március 16., vasárnap

Leather sleeve jacket




Nowadays the leather-sleeved jacket has become a major trend. I've wanted a jacket from this type, but I sorry for this 15-20,000 HUF.
I' ve written several times that my mom often go to a second hand shop. This jacket is from Háda, too. I love it so much!:)
I like to wear sometimes a little bit looser clothes. The Converse shoes are so practical and almost they go with everything.
I've attached a picture about my little sister, because she was so cute in her Next playsuit and Nike shoes. 



Már tavaly ősszel is nagy divat volt a bőrujjú kabát és most tavasszal újra nagy trend lett. Régóta szerettem volna én is egy ilyen kabátot, a boltokban mindig szemezgettem velük, csak sajnáltam rá 15-20 ezer forintot. Többször írtam már arról, hogy anyukám sokszor el szokott menni a Hádába és mindig talál valami szuper cuccot. Most is így történt. Pár nappal ezelőtt hazaállított anya ezzel a gyönyörű H&M-es kabáttal. Annyira örültem neki!:)
Szeretek néha lazábban, sportosabban öltözködni. Tegnap is egy ilyen stílusú outfitet akartam összeállítani. Aki szereti ezt a stílust, annak mindenképpen be kell szereznie egy egyszerű fekete vagy fehér Converse-t, mivel nagyon praktikus és majdnem mindenhez passzol.
A változatosság kedvéért a bejegyzés végére csatoltam a húgomról egy képet, annyira cukin nézett ki tegnap a kis Next-es plyasuit-jában meg a pici Nike cipőben.:D
U.i.: Tudom, már vagy egy hete nem posztoltam semmit, csak soha nem jött úgy ki, hogy anyummal le tudjunk menni fotózni. Ma is jó lett volna fényképezni pár szettet, de sajnos esik az eső..:/

















H&M jacket / Roxy shirt / Tally Weijl jeans / Converse shoes / Ebay necklace


4 megjegyzés:

  1. A húgod tényleg nagyon cuki.

    Nekem az inged tetszik, az jól áll neked.
    A hajjadal valamit kezdeni kellene, egy jó balzsam vagy pakolás kellene rá.

    VálaszTörlés
  2. Jó vétel volt ez a kabát :-)
    A hugi nagyon cuki és tetszik a ruhája is ♥

    VálaszTörlés