2014. április 3., csütörtök

My wishlists for spring/summer



I mentioned in my last blog post that I look forward to the Glamour days. I made a few Polyvore sets from my favorite stores. HERE is my Polyvore profile. I hope you will like!:)


Ahogy említettem már az előző bejegyzésemben, nagyon várom a Glamour napokat. Úgy beszéltem meg anyukámmal, hogy felmegyünk Pestre, mivel több dolgot is szeretnék venni. Összeállítottam a kedvenc boltjaimból azokat a dolgokat, amiket tervezek vásárolni ( vagy legalább ilyesmiket:D ). 
Imádom a Polyvore szetteket, de mikor elkezdtem volna összeállítani a kívánságlistáimat, akkor jöttem rá, hogy én még nem is regisztráltam a Polyvore-ra. Gyorsan megtettem ezt a lépést, ITT találjátok a profilomat.:) 



H&M:

I always loved H&M. I love this shop the best. These iPhone cases*-*

Én mindig is imádtam a H&M-et. Szerintem ez a "legkedvencebb" boltom.:D Azok az iPhone tokok.*-* 

My H&M spring/summer wishlist





Zara:

Skort is a big trend in this year, too. I would like to get one of them. I like even the crop tops, cut out shoes, the metallic and the floral things. These are perhaps the biggest trends of the year. 


A skort az idén is nagy trend lett/lesz, mindenképpen be szeretnék szerezni én is egyet. Tetszenek még a crop top-ok, a "cut out" cipők, a metálosan csillogó és virágos dolgok. Ezek lesznek az idei év legnagyobb trendjei talán.



Zara wishlist






Tally Weijl:


This sunglasses are perfect for me! I want one like this.


A Tally Weijl-ben én azt szeretem, hogy mindig találhatunk akár sportos, akár elegáns ruhákat is. Az a napszemüveg szerelem első látásra! Remélem jövő hétvégén ki tudok fogni valami ilyesmi formájú napszemcsit.:)

Tally Weijl favorites






Bershka:

In the Bershka's new collection now I especially fall in love because we can find a lot of floral things: like tops, skirts, dresses, flower crowns...etc.


A Bershka új kollekciójába most különösen beleszerettem, mivel rengeteg virágos dolgot találhatunk: felsők, szoknyák, ruhák, virágkoszorúk. 

Bershka spring/summer favorites






xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése