2014. április 7., hétfő

The trees are blossoming



I adore spring so much! The blossoming trees are so beautiful. This place was perfect for the photography. Thanks for the photos Kamilla and Kira!:) 
I wear my "boyfriend" jeans very rarely, I have no idea why. But I think it's a so practical jeans because it can be sporty or elegante, too. I just mixed up this styles. The "boyfrind" jeans are offset the very elegante lace top. I combinated the set with my neon accessories, these are really spice the outfit up. 


Annyira, de annyira imádom a tavaszt! A virágzó fák olyan gyönyörűek. Mikor hétvégén a barátnőimmel helyet kerestünk a fotózáshoz, egyből erre a csodás rózsaszín virágos fára esett a választásunk. Ha olvassátok ezt ( Kamilla, Kira ), akkor köszönöm szépen a képeket!:) 
A "boyfriend" nadrágomat elég ritkán szoktam hordani, fogalmam sincs mi lehet ennek az oka. Pedig nagyon praktikus szerintem, mivel lehet sportosan és elegánsan is viselni. Én most a két stílust összekevertem, a csipke felső eléggé elegáns hatást kelt, viszont a nadrág bő szabása ellensúlyozza ezt, így sportsabb lesz a szett. Neon kiegészítőkkel kombináltam, amik szuperül feldobják az összhatást, ráadásul nagyon feltűnőek is.












Tally Weijl lace top, no name jeans, Converse sneakers, Ebay necklace and bracelet





4 megjegyzés:

  1. lovely photos! you look so beautiful. xx
    hilsberg.wordpress.com

    VálaszTörlés
  2. Milyen szép a háttér, illenek hozzá a bizsuid :) Nekem van egy elég veterán boyfriend fazonú nadrágom, imádom, tavasszal le se esik rólam, rohangászáshoz tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) igen, tényleg nagyon praktikus nadrág;) xx

      Törlés