2014. január 23., csütörtök

Cats, cats everywhere...



Ez az esernyő is új szerzemény, még vasárnap vettem a Six-ben 2.000 Ft-ért. Kedden ( akkor fotóztuk ezt a szettet ) már fel is avattam, mivel pont mielőtt kimentünk volna fotózni, elkezdett esni az eső. Anyukámnak pedig akkor volt csak ideje pár képet készíteni rólam, ezért nem akartam elhalasztani a fotózást, mert akkor ki tudja mikor lett volna új poszt... Eszembe jutott, hogy pár nappal ezelőtt szereztem be egy esernyőt és hihetetlen módon még az outfitemhez is passzolt. Úgy gondoltam szuper lesz kiegészítőnek. 
Összesen 2 darab olyan ruhám van, amin macskák ( az egyiken tigris ) vannak, pedig imádom a cicákat. A púderrózsaszín selyem felsőmön rengeteg szürke macsek látható, a kardigán hátulján pedig egy nagy tigrisfej, amit egy Zara-s vastagabb leggingsel és a Promod-os csizmámmal kombináltam. Kiegészítőnek egy halvány rózsaszín karkötőt és az új Ninakoko-s szegecses bőrkarkötőmet vettem fel.

















kardigán/ waterfall cardigan: Camaieu // leggings: Zara // ing/ blouse: Next // csizma/ boots: Promod // esernyő/ umbrella: Six // szegecses karkötő/ rivet bracelet: Ninakoko // púderrózsaszín karkötő/ powder pink bracelet: Ebay



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése