2014. január 21., kedd

Sale haul


Vasárnap felmentünk Budapestre egy kicsit vásárolni az Aréna Plázába. Mindenhol leárazás volt, úgyhogy nem hagyhattam ki, hogy vegyek valamit. Ebbe a bejegyzésben azt szeretném megmutatni, hogy miket kaparintottam meg és mennyiért.
U.i.: Véget ért a nyereményjáték és kisorsoltam a szerencsés nyertest, aki nem máááás mint: LIPPAI DALMA
Kérlek írd le nekem a címed e-mailben!
nyolcasamanda@freemail.hu


***



Igazság szerint, én a Camaieu-ban nem szoktam vásárolni, de most kivételesen benéztünk oda is. Jól is tettük, mivel ha nem mentünk volna be, nem találtam volna rá erre a tigrises hátuljú "waterfall" kardigánra. A képen nem igazán látszik a szabása, de mindig is nagyon tetszettek az efféle kardigánok, ezért nagyon örültem neki, mikor ráakadtam. Mindössze 3.600 Ft volt a leértékelt ára, az eredeti pedig 7.000 Ft, ezért szerintem egy elég jó vételnek bizonyult.






Ennek a Stradivarius felsőnek a színe tetszik nagyon és hát London forever!:)




Ez a dzseki első látásra szerelem volt. A színei és a mintája is nagyon nagyon tetszik. A Stradivariusban láttam meg és nem hagyhattam ott. Ez az egy dolog amit nem a leárazáson vettem. Idén tavasszal és nyáron nagy divat lesz a virágminta, a Stradi is tele volt ilyen ruhákkal.








Eddig sohasem láttam a Ninakoko boltot, de most a nagy nézelődésben ráakadtunk erre az ékszerboltra. Rengeteg statement nyakláncot láthattunk, tele volt vele az egész bolt. Végül 3 féláras ékszert vettünk meg anyukámmal: egy (vagyis kettő) köves virágos fülbevalót, egy szegecsekkel díszített bőrkarkötőt ( ?? ) és egy gyöngyös, láncos fonott karkötőt. 









Csütörtökön lesz új poszt ( mivel holnap edzésre megyek, vagyis táncra ), amiben 2 új szerzeményt is megmutatok ezek közül. 



4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz holmik! Hétvégén végre én is eljutok az Aréna Plázába. Hátha tartanak még a leárazások... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Niki:) óóó még rengeteg leárazott dolog volt mindenhol...de már ott van a szuper tavaszi kollekció is!

      Törlés