2014. február 22., szombat

Black, denim and neon accessories


You can throw up a simple, dark outfit with some shiny, flashy accessories. In this case I combinated the set with a neon trainers, scarf and belt. I think this shoes is so gorgeous. Yesterday arrived  from London. I ordered  them from Ebay, they are  Next. 
The thrift shop is the coolest thing of the world. My mom often goes to the thrift shops and she almost buy some super things. She bought this black bag there,too, and I love it! It is so practical and it goes with everything. Today I watched the Justin Bieber film with my friends at the cinema, because my friend, Kamilla is a huge JB fan. Fortunately, I was pleasantly surprised. I thought that the film is will be so boring, but it wasn't. From today I will write in English, too! I apologize in advance if there are some mistakes in the text, but my Englis is not perfect. xx

***

Egy sötét, fekete, egyhangú outfitet könnyen fel tudsz dobni pár hangsúlyosabb, csillogósabb kiegészítővel. Én ebben az  esetben neon cipővel, sállal és övvel ( ami nem igazán látszódik a képeken) kombináltam a szettet. Gyönyörű szerintem ez a cipő, tegnap érkezett meg Londonból. Az Ebay-en vásároltam, Next márkájú. 
A turi szerintem a legszuperebb találmány az egész világon! Anyukám mikor ráér, be szokott menni a Hádába, meg persze más turikba is, és majdnem mindig hoz haza valami szépséget. Ezt a fekete táskát is egy hete turizta, igaz magának, de én is használhatom. Ma a barátnőimmel megnéztük moziba a Justin Bieber: Believe című filmet, mivel Kamilla nagy JB fan. Szerencsére kellemesen csalódtam a filmben, rosszabbra számítottam, de elég jóra sikerült! Úgyhogy ezt a szettet még a mozi előtt fényképeztük, a pláza melletti hídon. Ahogy látjátok mától megpróbálok angolul is írni, előre is elnézést kérek ha hiba van benne, de akkor javítsatok ki!:) xx











denim shirt/ farmering: George // pants/nadrág: Zara // shoes/cipő: Next // scarf/sál: H&M // belt/öv: H&M // coat/kabát: H&M // bracelets/karkötők: H&M // bag/táska: H&M


2 megjegyzés:

  1. Awesome outfit and super cool pics!!
    Very great job :)

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/million-miles.html

    VálaszTörlés