2014. február 23., vasárnap

30 Day Fashion/ Beauty Photo Challenge // 4.



Today is sunday, so here is the 4th photo challenge. Here are the previous posts from it: 1, 2, 3

Elérkezett a vasárnap, ami új fotókihívásos képeket jelent, de már csak 2-t ilyen bejegyzést láthattok ez után. Az előző posztokat itt találjátok: 1, 2, 3

***


Warm-Weather Favorite(s)


For the warmer weather the most practical thing is the sunglass. I bought my sunglass last year in Stradivarius, I love it! And its case is so gorgeous. 

A melegebb időkre a legpraktikusabb dolog a napszemcsi. Főleg ha a nap is süt. A képen látható szemüveget tavaly vettem a Stradivariusban, imádom! A tokja pedig gyönyörű. 




A Style/ Product That Screams "YOU":


I love this black David Jones bag. I like the rivets on it.

Azért választottam ezt a táskát, mert nagyon tetszenek a szegecses dolgok és szerintem ez tükröz leginkább engem. Most egyre többször hordok magammal nagyobb táskákat, így nagy kedvenc lett a képen látható David Jones táska.




Outfit of the Day:


A simle outfit for the outdoor stroll. 

Egy sima, egyszerű szett a kinti sétálgatáshoz.



Current Obsession:

Recently I very like the scented candles, I bought some rose-scented candles in Ikea. I got the raspberry-scented ones for Christmas.

Mostanság nagyon megszerettem a különféle illatú gyertyákat. Az Ikeában vettem egy csomag gyöngyvirág-rózsa illatút, amiben 36 darab kis gyertya van és egy 3 darabos rózsa illatút is. A málnásat karácsonyra kaptam anyukáméktól, 4 darab már a szobámban illatozik a mécsesekben.



Pink!

I have 9 pink nail polishes, I love their colors!

Hát persze, hogy a körömlakkjaimat fotóztam le. 9 rózsaszínes árnyalatú körömlakkom van , imádom mindegyik színét!





Jó éjt! xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése