2014. február 26., szerda

Wild Heart




I don't like winter, because in this season I only wear dark clothes. To spice up the outfit I pulled up my burgundy H&M thights. And my look is already became more cheerful and colorful. 
This black high heels I ordered from Ebay, too ( I showed my new shoes in an Instagram video ). I bought this shoes because primary school prom, but it is a little bit big to me. 
Now you know that I love braids. I thought a braid in my hair is goes to my outfit so I braided my hair. It looks so elegante and not ordinary. 

***

Ma azon gondolkoztam, hogy milyen outfitet fotózhatnánk le. Összeállítottam egy szép elegáns szettet, csak egy baj volt vele: tetőtől talpig fekete. Ezért nem szeretem a telet, mert mindig csak sötét, egyhangú ruhákat hordok. Hogy egy kis színt csempésszek az outfitbe, a bordó H&M-es nejlonharisnyámat húztam fel. Máris sokkal vidámabb és színesebb lett a kinézetem. 
Ezt a magassarkú cipőt is az Ebay-ről rendeltem, New Look-os. Itt láthattok egy Instagram videót, amiben az új cipőimet mutatom meg.  Igazából a ballagás miatt vettem, de sajnos  egy kicsit nagy rám és kijár belőle a sarkam. 
Most már tudhatjátok, hogy nagyon szeretem a fonásokat. Úgy gondoltam, ehhez az elegáns szetthez jól illene a fonás, ezért a jobb oldalon befontam a hajam, kicsit ez is feldobja az outfitet.









H&M jacket and tights, New Look high heels, no name dress, Forever21 and Ninakoko bracelet


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése